piątek, 5 grudnia 2014

1.Piotr Reiss

Siemka.
To moja pierwsza notka, mam nadzieję że spodoba się wam mój blog.
-Kto: Piotr Reiss
-Wymarzony?: Nie.
-Jak zdobyłem?: Po napisaniu wiadomości na Facebook'u
https://www.facebook.com/piotrreiss?fref=ts 
-Czy orginalny?: Tak.
Ile czekałem?: 8 dni. 

Piotr Reiss

Informację o Piłkarzu: W polskiej Ekstraklasie zagrał w 327 spotkaniach i zdobył 109 goli. Wszystkie te spotkania rozegrał w barwach Lecha Poznań. Na boisku występował jako napastnik i ofensywny pomocnik. Jest uważany za jeden ze współczesnych symboli Lecha Poznań; wychowanek tego klubu i zawodnik do 1991, ponownie reprezentował barwy Lecha w latach 1994-1998, 2002-2008 i 2012-2013. W Polsce poza Lechem Poznań grał w Kotwicy Kórnik, Amice Wronki oraz Warcie Poznań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz